J

Zpět na hlavní stranu

Miroslav Hajný

Řízení zakázek

Telefon: +420 731 456 719
E-mail:
hajny@talcon.cz

Miroslav Hajný

Jak jsi se dostal k marketingu?

Řekl bych, že to byl takový postupný vývoj. Asi jako každý z nás vnímám marketing minimálně z pozice zákazníka. Postupně mě začala tato oblast zajímat i profesně. Jedná se totiž o oblast, která ovlivňuje dennodenně obrovské množství lidí a která se neuvěřitelně dynamicky vyvíjí.  

Vnímáš marketing jen jako nástroj ke zvýšení obratu nebo na něj pohlížíš v širším úhlu?

Rozhodně v širším pohledu. Jak jsem již zmínil, je to oblast s dopadem do života každého z nás. Silně tedy vnímám i rovinu sociální a hodnotovou. Kvalitní marketing z mého pohledu musí mít tedy především kvalitní morální základ.

Co tě na marketingu nejvíc baví?

Právě ta schopnost přímo ovlivňovat život lidí. Fascinujeme mě ta síla moci, která dokáže člověka přesvědčit ke konkrétnímu jednání. 

Jaká je tvá role ve společnosti TAL Marketing, s.r.o.?

Záludná otázka. Řekl bych, že se snažím být inspirativním členem týmu a pomáhat kolegům dívat se na problémy a výzvy jinýma očima a z jiných úhlů pohledu. Pomáhám jim i klientům, aby měli otevřené nejen oči, ale i mysl. Společně pak hledáme cesty, jak klientům pomoci při jejich podnikání.

Jaké jsou tvé koníčky?

Řekl bych na první místě samozřejmě rodinu, ale to není koníček, takže jednoznačně sport, ať již aktivní nebo i pasivní.

Jak vnímáš masivní rozšíření sociálních sítí?

Osobně si pamatuji na rok 2007, kdy jsem poprvé v USA slyšel o nějaké stránce na propojení kamarádů, jmenovalo se to Facebook. To byla tenkrát pro mě španělská vesnice a nikdy by mě nenapadlo, že dnešní doba již nebude bez tohoto fenoménu představitelná. Vnímám je tedy jako realitu dnešní doby, která stejně jako jiné oblasti přináší mnoho pozitivního, ale i velké množství rizik.

A na závěr…co bys vzkázal lidem, kteří by se chtěli realizovat v oblasti marketingu?

Je to jedna z nejvíce dynamických oblastí. Co platilo včera, dnes již neplatí. Je třeba být neustále o krok napřed. Berte to jako výzvu, nebojte se, zkoušejte, dělejte chyby a z těch se poučte. A jako ve všech oblastech – buďte upřímní k sobě, ke kolegům i klientům.